torsdag 14 maj 2009

Nu har det hänt mycket..

Pumpbolaget i lördags va grymt kul och det blev grymt oväntat alltihopa. Innan vi drog dit gjorde vi ( Jag, Sabina, Sandra, Ida, Jimmy, Henke och Patrik) Jätte god mat och lekte massa lekar:P

Sabina har bott hos mig en vecka också, varit jätte trevligt!!


Sthlms trippen har varit jätte bra den också, skönt att komma från ön ett par dagar. Åkte upp i måndags morse, träffade kusinerna, fikade och gick runt och kollade läget lite. På tisdagen blev det Ikea med pappa hela dagen, hittade massor av grejer som jag skall ha i min lägenhet. Blev tre fyllda kundvagnar, så blir de när man flyttar till nytt ställe och man behöver allt. På eftermiddagen åkte jag in till staden och träffade Annika, gick ut och åt och sen drog vi hem och tog det lugnt. Onsdagen blev de shopping, shopping och åter shopping :) En mycket lyckad mini semester! Nu vill jag bara att tiden ska gå och man kan flytta in och plocka upp allt man köpte på Ikea.


Höll på att krocka :/ med en blind:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar