fredag 5 juni 2009

Ett år har gått...

Nu har det gått ett år sedan jag tog studenten, funderade lite igår på vad jag har gjort och först kom jag inte på nått annat än att jag bara har jobbat, jobbat och jobbat! Men Thailandsresan har jag inte glömt och den va nog de bästa på hela de här året, sen har jag varit i Norge för första gången. Träffat Emelie och Patrik och bott med dom, fått en helt egen ny lägenhet. Lärt känna massa trevliga flickor från jobbet, och min kära kiosk-kompis Annika. Varit i Sthlm och hälsat på henne och hunnit med att festa en hel del. Inte så pjåkigt ändå. Funderar redan på vad jag skall göra de här året som ligger framför mig nu, svårt att bestämma mig.

I går va jag, Stefan, Sabina och Martin ute och åkte i Sabinas gula fara. Åkte runt och kollade lite på alla glada studenter, jag vill ta studenten igen. Men grattis till er iaf:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar