söndag 19 juli 2009

De har varit mycket..

Har inte varit hemma på en vecka känns de som, jobbar hela dagarna och sen på kvällarna händer de alltid nått. Så i kväll så har man äntligen en lugn stund för mig själv.

Vecka 29 blev bättre än jag förväntat mig, utgången i onsdags slår nog allt. Jag och Annika va på 20 års kalas innan, de andra gick till Munken men vi är trogna Gute och gick in och de gjorde vi rätt i. Helt galet, kan inte sluta tänka på den kvällen.

Träffat bror och varit i stugan, sommarkänsla där ute på landet.

Firade Fia i fredags på Joda och sen gick vissa av oss som firat henne, Annika och Emelie till Olerys och de va faktis mycket roligare än väntat.

Lördagen...jag har aldrig sett så mycket regn, blev en myskväll med Annika och Yvette. Hann även ner en sväng på stan:)

I dag åkte jag och Annika ut till Fårö och kollade raukar, åt massa melon och badade på sudersand.





Du gör mig tankspridd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar