måndag 2 februari 2009

2 Februari

Nu har man äntligen tillfrisknat från en 4 dagars förkylning:) Fast hostar ännu och är matt men glad att jag är på fötter igen iaf! I dag så kom jag på mig själv att jag inte varit ute på några dagar och så då slog det mig också att jag inte gått på stan på ett tag. Inte för att de ger än så mycket frisk luft att gå i affärer men man blir glad av det iaf:) Så jag traskade en timma på stan och hittade lite mer än vad jag tänkt. 3 strumpor, ett par skor, en tröja, och lite smink och hår prudukter. Gick hem med ett leende på läpparna och länktar tills jag har tid nästa gång att gå på stan!

I morgon ska man klippa sig, fast skall bara ta lite,lite i topparna:P Så Sandra kommer och möter mig när jag slutat jobbet och sen blir det att laga mat till oss och sen klippa sig. Funderar på att färga håret också men de blir inte i morgon iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar