torsdag 19 februari 2009

Se och hör!

Nu är de redan torsdag igen!! Det är bra att de går fort nu, så våren snart kan få komma! Va med om en del lustiga saker igår på jobbet, va en stund inne på Siesta och då kom en tant med peruk och gav oss som jobbade där ett Paket. Vi tog emot paketet och tanten rusade ut från fiket, vi öppnade och det visade sig att hon hade köpt en röd plastros till oss! Efter 10 minuter kom hon in igen och ville ha kaffe och smörgås, hon tog kaffet och gick och satte sig men lämnade mackan. Jag fick då gå och lämna mackan till henne där hon hade satt sig. Hoppas hon nu inte kommer fortsätta med den slilen för då blir det ett evigt springande till hennes bord. För hon är ju inte bara inne en gång per dag direkt!
Den andra saken som hände va mindre trevlig, en kille i 20-25 års åldern kom inrusande på MyWay och blodet forsade ur honom. Han hade fått näsblod och hela jackan och alla kläder va blod på, jag blev skit rädd! Blod är inte min starka sida. Gav han en rulle papper och önskade av hela mitt hjärta att näsblodet kunde upphöra och killen kunde gå. Efter ca en kvart gick killen med en halv pappersrulle instoppad i näsan och jag kunde entligen andas ut:)

Hoppas dagen i dag blir lite mindre dramatisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar