torsdag 26 februari 2009

En paus?

Just nu går allt bara för fort, hinner inte med nått men ändå är jag upptagen varje dag/kväll!
Den här veckan har varit intensiv men jätte rolig, det har inte blivit en tidig kväll på hum..många många dagar nu!

Åkte pulka i söndags natt, inte än människa ute förutom vi, men inte så konstigt kankse:p
Har äntligen sett studentfilmen, jag va med max 3 min..hehe! Men de va kul att vi äntligen kunde träffas och se den "A".
I taket lyser stjärnorna såg jag på Bio i går, en film som va mycket bättre än jag trott, vill se den igen! Kom en liten tår i ögat på mig och då är de sorgligt. Sen har man sett Bolt i veckan också, men den va inte lika bra som jag förväntat mig:( Fast man skrattade lite då och då iaf.
Kusin vitamin va nere från sthlm den här veckan också, lika trevligt varje gång, Bowlade och tyvärr så förlorade jag med 9 poäng:/



Nu ligger bollen i dina händer, får se hur länge du får ha den innan någon annan tar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar