söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Dagen då det sprudlar av kärlek..hum? En överskattad dag tycker jag, men trevlig för de som gillar den!
Jag hade iaf en trevlig dag/kväll i går. Jag och min nya vän Emelie åkte ut till landet och badade balja med lite folk, festade och bastade en hel del också! Blev en sen kväll somnade efter lite lekar vid 5 tiden.
Vid 12 tiden åkte vi till stan och tog en behövande frukost på Max, sen va det pulka åkning med den andra nyfunna vännen Patrik. Efter massa vurpor i backen blev det att åka hem och dricka varm choklad:)

En sak som jag blev jätte glad över på alla hjärtans dag var att en underbar vän med Namnet Sandra hade satt in en " Alla hjärtans dag hälsning" i tidningen till mig:) längs ner i högra hörnet hittade jag den.

"Glad alla hjärtans dag min bästa vän F.Steen. KRAM/Sandy"

Hon är en underbar vän som jag inte skulle klara mig utan, älskar dig Sandra<3

1 kommentar:

  1. Låter som att du hade en bra alla hjärtans dag iaf! =) Alltid kul med nya vänner.

    Jag älskar dig med gumman, massor!

    Ska vi gå på Kupan idag? =)
    Puss

    SvaraRadera