torsdag 2 april 2009

April

Nu är det redan April, det är rätt ofattbart. Blev inte lurad i går när det va 1 April iaf, läste några April skämt i tidningen och de va bara hur värdelösa som helst. I går blev det en mysig kvälls fika med Sandra och Emelie, snackade lite om Emelies studentbal. Började tänka på att det snart är ett år sen jag gick där själv med fixat hår och finklänning på mig, vill göra det igen!

I dag har jag varit ledig, har hunnit med jätte mycket men ändå ingenting. Hade skrivit ner på en lapp allt jag var tvungen att göra och handla i dag men hann bara med halva tyvärr. Har iaf varit duktig nog att sätta in mina sparade pengar på ett annat konto så jag inte "råkar" använda dom. Har tagit en fika med Patrik och sen handlat massa massa nya kläder som kan vara fint nu till våren. Han även med att handla en boxer så jag kan se på tv igen men tyvärr så funkade inte den, säger bara Elgiganten är den värdelösaste äffären jag någonsin varit i.




Livet är inte de dagar som gott, utan det dagar man minns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar