söndag 26 april 2009

Möten

Det finns möten man drömmer om, möten som aldrig blir av och möten som fastnar i minnet resten av livet..



Har varit en jätte trevlig helg. Fredagen åkte man ut till landet till föräldrarna, grillade och sen blev det poker kväll. Gick iaf 25 kr plus:) Dagen därpå höll jag på att köra på ett rådjur när jag va på väg in till stan och till jobbet, men klarade mig utan krock:)

I går blev det taco kväll med Emelie och Julia, sen drog vi hem till Maxi och rökte en vattenpipa vi inte riktigt fick att fungera och åt popcorn som jag råkade bränna i micron:P Sen blev det munken, hade verkligen jätte roligt.

I dag blev det inlines med Maxi och Emelie, åkte nere på strandpromenaden. Sen picknickade vi med Cider, 3 liter jordgubbar och kladdkaka:) Satt och solade någon timma i det fina vädret och sen bar de av hemmåt. Nu sitter jag och funderar på hur många timmar jag sovit i helgen och de är verkligen några:/

1 kommentar:

  1. Både ostbågar och kladdkaka i helgen?? Ajabaja =P haha

    SvaraRadera