tisdag 21 april 2009

Den blir min, bara min...

I dag är jag nog världens lyckligaste, var och kollade på en lägenhet vid Norbacka skolan. En super mysig etta som var helt perfekt för mig, en av de bästa sakerna som jag saknat i min nuvarande lägenhet är ett klokt kök. En annan sak som inte va helt fel va ett dat fanns två inbyggda garderober, en av dom var super stor. Äntligen slipper mina kläder ligga och trängas i en stor men ändå för liten garderob för mig:)Det fanns även balkong, öppenspis och ett ny renoverat badrum. Skulle få reda på i morgon om jag fick den eller inte, men han knappt från lägenheten så ringde ägaren och sa att jag fick den..wiiie:)

I kväll har jag firat kvällen med mamma, kakor och varm choklad:)

Hur lycklig får man bli? Flyttar nog in 1 juli.

2 kommentarer:

  1. Åh, vad kul!! =) Vart ligger den?? Då blir vi nästan grannar, eller!? =D

    SvaraRadera