måndag 20 april 2009

Vi gillar det ...

Helgen va trevlig! På fredagen va man på Isolabella och åt mat, de va jätte trevligt, dom har världens godaste pizzor. Efter maten drog jag hem till Sabina och träffade lite folk och jag skulle inte stanna så länge. Men som vanligt så kom man hem efter 12 slaget någon gång.

Lördagen blev det grilning hemma vid Emelie med många trevliga vänner, höll på att frysa ihjäl när vi grilade och åt mat. Vi slängde nästan i oss den goda maten och sprang in i lägenheten igen. Efter vi suttit vid Emelie ett tag gick vi till Lillebror och sen en sväng till Surfers och sen till Lillebor igen.

Söndagen lekte man med Emelie, satt och solade i almedalen och sen blev vi hungriga och mötte upp Patrik på Max, åt en liten hamburgare och sen paj efter det, pajen är inte nått jag rekomenderar:/ Efter maten gick vi hem till mig och såg tv och sen åkte vi till Patrik och gjorde pannkakor och sen dansade vi och tränade lite smått. Och jag lärde mig göra bakåt kullebytta nästan:) Sen blev det glassdags och sen hemfärd.

I dag har man inte vetat om man skall börja packa eller om man skall vänta tills i morgon när man vet om de är 100% säkert att man får den:)Just nu vet jag inte hur jag ska ha råd eftersom jag inte kommer få jobba så mycket i Maj och eftersom jag måste spara pengar tills eftersommarnen. Men jag hoppas iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar