onsdag 8 april 2009

Var tacksam över att du lever och över allt fantastiskt som händer dig

Har inte kunnit skriva på ett tag, trode jag skulle ha all tid i världen den här veckan när jag inte kunnat sett på tv, men i stället har jag haft fullt upp.

Kusin festen blev lyckad, hade jätte trevligt här hemma på förfesten vid mig. Spelade spel och la ut Twister mattan på golvet. Va inte lätt att spela när man var så många, alla ramlade över varandra och skrattade i en hög på golvet.

Skulle grilla med Emelie och Patrik i det fina vårvädret för någon dag sedan, men det blev inte av skulle ta för lång tid så vi gjorde kycklingen i ugnen och Emelies små fingerkorvar i stekpannan:)Jag och Emelie köpte även den lovade presentvinsten till Patrik för han vann Bowlingen sist. Blev ett påskägg med massa godis:) Jag tror att jag och Emelie va lite väl bra på att hjälpa Patrik att äta upp det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar