måndag 16 mars 2009

Hallonpaj

Dagen har gått jätte fort, gör tyvärr det när man är ledig. Träffade Sandra en stund på dagen, gick på stan och var och fika/åt på Ringduvan. Hon som jobbade där va inte den trevligaste människa jag har mött iaf, fel person vid fel jobb kan man säga! Efter en trevlig förmiddag/dag med Sandra så träffa jag pappa, bjöd han på fika och sen åkte vi och hämtade moppen som pappa och mamma skall ha på landet! Råkade vara lite olaglig i dag, glömde körkortet hemma och sen råkade jag glömma hjälmen :/ Jag brukar vara bra på sånt men i dag har jag varit lite smått förvirrad. Efter några timmar med farsgubben åkte jag hem till mitt nya hem och träffade Patrik, blev en laga mat och bakar kväll men honom. Hallonpaj..mumms, den blev verkligen super god! Nu har även Emelie kommit hem efter hon varit nyttid och varit på friskis, jag och patrik har inte varit de nyttigaste i kväll. Har bara ätit massa gott hela kvällen:D Det som skulle bli ett nytt sunt liv för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar