torsdag 5 mars 2009

Stora drömmar...

För ett år sen va allt så självklart, för två månader sen va allt självklart. Nu är ingenting självklart längre!
Nu börjar jag om från början igen, hatar att alltid börja om. Men de är väl så livet är, vissa har tur andra har otur.
Allt känns bara upp och ner just nu. Vad skall man bli, vad skall man göra innom ett år, skall jag våga ta steget att åka iväg eller skall man va hemma och göra samma sak hela tiden? Låter som ett enkelt beslut, strunta i allt här hemma och åk iväg, men för mig är de så mycket mer än att bara åka.
Såg på Semester svenskar igår och drömde mig bort, tänk om de va jag som stod där i värmen träffade bara glada människor som va på semester! Hade varit skönt men som sagt när skall jag våga ta steget?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar