söndag 15 mars 2009

A small part of myself

Blev en lyckad kväll i går, började med att jag Patrik och Emelie drog och hämtade Lördags-Pizzan, åt den och drack gott till! Såg på Disney dags och tog de lugnt ett tag efter man blivit proppad med pizza! Sen så tog vi Taxi ner på förfest till några som patrik kände, det var jag och Emelie och sen några killar, Emelie räknade till att de va 13 stycken! Vi kände oss inte ensamma! Emelie blev sugen på Winerbröd, så hon frågade en av de som bodde där om det fanns, och han kom faktis tillbaka med vin-bröd, En bit bröd med vin på! Smart kille fast de va inte riktigt det Emelie hade räknat med..hehe! Sen drog vi ner till Munken, va inte så mycket folk när vi kom men efter en kvart eller nått va det fullt av folk, hade en lyckat kväll igår:)
Sen åkte vi hem där någon gång mitt i natten med någon vi inte kände, svart taxi:p?
Nu sitter jag hemma vid oss, jag och Emelie vaknade nyss och patrik drog till jobbet för typ 6 timmar sen, han lär vara mycket trött när han kommer hem sen;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar