torsdag 19 mars 2009

Någon sorts extas

I går flyttade man ifrån sina kära vänner, haft en jätte bra vecka! Inte hunnit med allt vi planerat men vi har gjort massa kul iaf! Bowling, jätte jämt men tyvärr förlorade jag som vanligt! Patrik vann och nu ska jag och Emelie komma på nått fint pris till honom! Vi har sett film, började se en skräck film men va tvugna att stänga av för att vissa skrek lite för mycket och alla grannar skulle vakna om vi fortsatte att se filmen. Blev en barnfilm istället:) Vi har även hunnit med att festat, badat, lagat massa god mat + efterrätt..mm! Sista kvällen åt vi våfflor så man höll på att sprick!

Nu blir de väldigt tomt att bo själv, men även skönt att slippa bo i en rygga. Nu får man hoppas mina planer går i lås bara!


Nu är biljetterna bokade och imorgon skall jag lämna in om ledigt på jobbet, en veckas semester i sommar. England, here I come! Kommer bli så skönt, och så förbaskat kul att få resa iväg hela gänget igen:)!

1 kommentar:

  1. Vilka planer? *nyfiken* =P

    Jag vill också till England, lite avis måste ju erkännas =)
    Vi ses imorn gumman!

    Pussar

    SvaraRadera