måndag 23 mars 2009

Jag vill ju...

Helgen blev lyckad, middagen med tjejerna va trevlig. Lagade taco, Spelade Party Alias och snackade massa skit. Vid 1 tiden kom vi på att vi ville ner på stan en sväng, gick ner mot stan och hamnade på Hp där det va gratis inträde. Det var lite folk och mycket störiga personer tyvärr:( Kvällen slutade lite lustigt och otippat vid 4-tiden.
Mycket man bestämmer med folk på en kväll igentligen. Ska åka runt i världen med Towe om ett år, hyra en bil och åka runt i tex Australien:)
Sen skulle man tydligen åka till Norge med Alex och jobba och tjäna massa pengar:P


I går var jag och köpte världens finaste klänning på MQ, fastnade för den direkt och den satt perfekt. Men som vanligt när jag får lite vårkänslor och får för mig att köpa nått sommrigt, så börjar det snöa dagen därpå. Kan våren inte bara komma nu så man får sparka av sig skorna och slippa den tjocka jackan. Jag vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar