lördag 21 mars 2009

We have fun together!

Nu är de entligen helg för min del, ledig nu både söndag och måndag. Så skönt, men blir inte någon vila för det!

I går så va jag och Emelie och åt mat på Tandori efter vi slutat våra jobb, fick mat till typ 4 pers fast vi bara va två stycken. När dom kom in med riset till Emelie så trodde vi att vi skulle dela på det och redan då va det mycket! Men så kom dom med ris till mig också..såg vi så hungriga ut!?! Efter vi kommit därifrån och slapp den läskiga gubben så drog vi hem till Frida på fest, jag och Emelie va inte så sugna på att festa efteraom båda jobbade i dag. Det blev en lugnt kväll för oss, hade iaf en mycket lyckad kväll.


I kväll blir det tjejkväll hemma vid mig, skall äta lite mat och dricka vin. Får se hur vi skall göra med platser bara för har typ 2 köks stolar och en soffa för tre, men på nått sett löser det sig iaf, de brukar det göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar